Перший серійний реактивний літак нового покоління АН-148 побудовано в Києві

- 30.12.2009 14:05
Перший серійний реактивний літак нового покоління АН-148 побудовано в Києві

У середу, 30 грудня, на АНТК ім. Антонова відбулися урочисті заходи, присвячені завершенню побудови та викатці першого серійного зразка регіонального реактивного літака нового покоління АН-148, виготовленого на авіаційному заводі в Києві.

Участь у заході взяли Прем’єр-міністр України Юлія Тимошенко, перший заступник Міністра транспорту та зв’язку України Василь Шевченко, заступник Міністра транспорту та зв’язку України – голова Державіаадміністрації Олександа Давидов, представники Міністрерства промислової політики України, Генеральний конструктор АНТК ім. О.К. Антонова Дмитро Ківа та інші.

Під час заходу відбулася передача нового літака від Київського авіаційного заводу «Авіант» державному лізинговому підприємству Мінтрансзв’язку України «Лізингтехтранс».

Як повідомили порталу "Платинова Буковина"в Міністерстві транспорту та зв'язку України,  АН-148 - перший реактивний пасажирський літак українського виробництва, який є результатом спільної наполегливої праці вітчизняних та російських фахівців літакобудування. За своїми показниками літаки АН-148 зможуть замінити літаки Ту-134, які у свій час були широко популярні в цивільній авіації СРСР та України, та скласти гідну конкуренцію літакам аналогічного класу Embraer-175 (виробництва Бразилії) та Bombardier CRJ-705 (виробництва Канади).

АН-148 призначений для пасажирських перевезень на регіональних та ближньомагістральних авіалініях дальністю до 3100 км. Безумовною перевагою АН-148 є те, що він може базуватися на злітно-посадкових смугах зі штучним покриттям, а також на підготовлених ґрунтових смугах, що розташовані до 1500 метрів над рівнем моря, за будь-яких кліматичних умовах.

Крейсерська швидкість польоту літака становить 780-850 км/год, а крейсерська висота польоту – до 12 200 м.

Сучасне пілотно-навігаційне та обладнання радіозв’язку, використання багатофункціональних індикаторів, електродистанційних систем управління польотом літака дозволяють використовувати АН-148 на будь-яких повітряних трасах, у простих та складних метеоумoвах, вдень і вночі, зокрема, на маршрутах з високою інтенсивністю польотів. За будь-яких умов підтримується рівень комфорту екіпажу та пасажирів.

При розробці літака вдалося досягти раціонального компонування за допомогою оптимального складу сервісних приміщень, глибокої ергономічної оптимізації загального та індивідуального простору пасажирського салону, застосування сучасних крісел, дизайну та матеріалу інтер’єра, а також створення комфортних кліматичних умов та низького рівня шуму. Раціонально підібрана довжина пасажирського салону та розташування пасажирів у ряді за схемою 2+3 дозволяють авіакомпанії комбінувати різноманітні однокласні та змішані компонування у діапазоні 68-85 пасажирів з салонами економ-, бізнес- та першого класу.

«Літак відповідає усім сучасним вимогам цивільної авіації. Саме тому є великі перспективи для його експлуатації як на внутрішніх, так і на міжнародних маршрутах», – зазначив перший заступник Міністра транспорту та зв’язку України Василь Шевченко.

Сертифікація типової конструкції літака тривала три роки і була завершена 26 лютого минулого року виданням сертифіката типу України і Міждержавного Авіаційного Комітету.

Сертифікаційний базис для літака АН-148-100 розроблений з урахування усіх європейських норм льотної придатності для такого класу літаків – CS-25. Обсяг доказової документації склав біля 300 документів Видані також сертифікати типу на двигун Д-436-148 та допоміжну силову установку. Зацікавлені в експлуатації АН-148 українські авіакомпанії залучалися як до розробки самого літака, так і до розробки програми підтримання льотної придатності.

Еще по теме:

Лайнер мечты Boeing B-787 Dreamliner поднимется в небо 15 декабря 2009 года. ФОТО

Парапланерный клуб «Скиф»

Военный транспортный самолет A400M успешно прошел испытания

Крупнейший в мире круизный лайнер Oasis of the Seas. ФОТО и ВИДЕО

Музей авиации (Португалия) представил самую большую колекцию авиадвигателей в Европе

Яхта Dilbar причалила у берегов Лиссабона. Фото

 

 


Ключові слова: АН-148

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Протеїнові коктейлі: чому вони небезпечні для зубів і як зменшити шкоду? Протеїн – це лише добавка, а не заміна їжі
- 27.08.2025 10:41
Шкідливість протеїнових коктейлів для зубів: який протеїн шкідливіший для зубів? Вплив протеїнових коктейлів та гейнерів на здоров'я зубів
- 27.08.2025 09:34
Бонусы казино: как получить максимум от игровых предложений Как использовать бонусы казино с максимальной эффективностью
- 26.08.2025 16:44
Корисні солодощі: прихована загроза здоров'ю зубів Чому «корисні» солодощі шкодять зубам
- 26.08.2025 14:50
Росія вдарила по шахті ДТЕК: є жертви та поранені Унаслідок атаки загинув один працівник підприємства, ще троє
- 26.08.2025 13:21
У Чернівцях відкрили безкоштовне навчання для жінок-підприємиць: Твій бізнес в телефоні У кожному місті буде сформована група з 20 учасниць, для яких участь у
- 26.08.2025 10:37
Що таке моя IP-адреса IP-адреса: що це таке, як її знайти та змінити
- 26.08.2025 10:04
Розробили профілактичну вакцину, що сприяє видаленню зубного нальоту. Розробили профілактичну вакцину, що сприяє видаленню зубного нальоту.
- 25.08.2025 16:44
Вред протеиновых коктейлей для зубов: какой протеин вреднее для зубов? вредны ли для зубов протеиновые коктейли, протеиновый порошок, который надо разбавлять водой/молоком
- 23.08.2025 15:23

Всі новини