Нерухомість поповнила казну Чернівців на 6,8 млн грн
- 17.07.2018 10:27
У першому півріччі цього року до бюджету Чернівців сплачено 6,8 млн. грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Цьогоріч громада Чернівців отримала в розпорядження на 2,3 млн. грн., або на 49,5 відсотки більше податку на нерухомість проти аналогічного періоду торік. За словами заступника начальника управління, начальника відділу адміністрування податків і зборів Чернівецького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області Андрія Світового, це звичайна практика європейських країн, коли вартісне майно оподатковується, а сплачені кошти стають одним із основних джерел доходу територіальних громад. Що повинен знати власник нерухомості у Чернівцях розповів посадовець.
«Сплачувати податок на нерухоме майно зобов’язані не всі фізичні особи, а лише ті, які володіють квартирою/квартирами, житлова площа яких перевищує 60 кв.м і будинку/будинків площею більше 120 кв.м. У випадку наявності об’єктів нерухомого майна різних типів податок сплачується за площу, що перевищує 180 кв.м. Податок нараховується лише на «зайві» квадратні метри. Наприклад, якщо квартира має площу 65 кв. м, то податок нараховується на 5 кв. м. Ці кошти будуть використані на потреби громади, на території якої знаходиться об’єкт нерухомості», – розповів Андрій Іванович. Крім того, власникам великого житла (що складає понад 300 кв. метрів для квартир і понад 500 кв. метрів для будинків) до так званого податку на розкіш доведеться додатково заплатити 25 тисяч гривень. У Чернівцях таких платників податку нині нараховується 83.
Податок на нерухомість сплачується щорічно за минулий рік. Відповідно, у 2018 році платники податку зобов’язані сплатити податок на нерухомість за 2017 рік за місцем розташування об'єкта оподаткування. Від дати отримання повідомлення-рішення органів ДФС про нараховану суму податку на нерухомість протягом шістдесяти днів громадяни повинні перерахувати суму податку на рахунки відповідного місцевого бюджету. Кожен громадянин має право провести звірку наявних та відображених у базах даних об’єктів нерухомого майна, що перебувають у власності, аби уникнути зайвих нарахувань чи навпаки – бюджетних втрат. Щоб внести зміни до наявної в ДФС інформації, власникам нерухомості при собі обов’язково потрібно мати документ, що посвідчує особу та правовстановлюючі документи на майно.
Громадяни, які отримали податкові повідомлення-рішення про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та не згодні з нарахованими сумами мають можливість звернутись до органу Державної фіскальної служби та провести звірку даних. Таку звірку можна провести в Центрі обслуговування платників Чернівецької ОДПІ. Додаткову інформацію можна отримати за тел.: 54-56-51, 54-60-23, або завітавши за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200-А, каб. №№107, 208.
Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ
Коментарі (0)
Другие новости:
Гринчук подала у відставку: відомо хто тимчасово очолить Міністерство енергетики
12 листопада стало відомо, що міністр енергетики України Світлана Гринчук написала
- 19.11.2025 14:58
За минулу добу шахраї ошукали буковинців на майже 187000 гривень
Троє громадян стали жертвами псевдобанкірів, двоє
- 19.11.2025 13:42
Бонді: Мін'юст США опублікує документи у справі Епштейна протягом 30 днів
Як передає Report з посиланням на Reuters, про це
- 18.11.2025 16:37
Призначено в.о. міністра юстиції України - це Людмила Сугак
19 листопада уряд ухвалив рішення призначити Людмилу Сугак
- 18.11.2025 15:13
Заява Кремля про Трампа та війну в Україні
Кремль видав нову цинічну заяву щодо Трампа та війни проти України
- 17.11.2025 15:55
Військовий з Буковини разом із спільником організував канал переправлення чоловіків до Європи
Під час чергової спроби незаконного переправлення обидва
- 14.11.2025 22:30
- 14.11.2025 22:07
- 14.11.2025 14:04
- 14.11.2025 13:00
.jpg)