Основні причини звернень платників в Чернівецьку податкову

- 01.03.2018 09:35
Основні причини звернень платників в Чернівецьку податкову

Чернівецька ОДПІ приділяє значну увагу зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи.

Як розповіла заступник начальника відділу електронних сервісів та звітності управління обслуговування платників Чернівецької ОДПІ Ольга Бурла, цього року до Чернівецької ОДПІ надійшло 14 письмових звернень громадян, що на 4 менше, ніж торік.

Громадян цікавили питання, пов’язані з реєстраційним номером облікової картки платника, єдиного соціального внеску, обліку платників та податкових пільг. Крім того, чернівчани інформували про ухилення від сплати податків, - повідомила посадовець.

Звернення розглядаються згідно Закону України від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами і доповненнями. Звернення може бути як усним, так і письмовим, надісланим поштою або поданим особисто громадянином. Письмове звернення може також бути надіслано через мережу Інтернет, засобами електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути підписане заявником із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь. Електронне звернення повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати або бути направленим через електронний кабінет з використанням електронного цифрового підпису.

Ольга Василівна звернула увагу, що згідно статей 52 та 53 Податкового кодексу України платник має право звернутися і за податковою консультацією. Державні податкові інспекції (зокрема, Чернівецька ОДПІ) мають право надавати тільки усні податкові консультації. Консультації у письмовій формі можна отримати в ГУ ДФС у Чернівецькій області.

Для податківців залишається пріоритетним завданням, щоб громадськість та представники бізнесу отримували якісне обслуговування, фахові консультації, безперешкодний доступ до інформації, відчули відкритість, прозорість у діяльності податкових органів та прагненні зміцнювати партнерські стосунки, - підсумувала посадовець.

Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ


Ключові слова: звернення в податкову, податкова чернівці, Чернівецька ОДПІ

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

У Чернівцях за клопотанням слідчих поліції взято під варту місцевого наркозбувача Здійснюючи превентивні поліцейські заходи на території міста Чернівці, правоохоронці з
- 08.11.2024 11:46
Дональд Трамп одержал победу 2024 Победа Трампа также привела к усилению позиций
- 06.11.2024 14:48
Психологічна допомога для чоловіків Чому за допомогою звертаються чоловіки
- 31.10.2024 22:58
За допомогу в перетині кордону чоловікам - засудили на 2 роки тюрми Відповідно до вироку Новоселицького районного суду Чернівецького району, двох
- 31.10.2024 11:40
Какие черты лица у мужчин и женщин, которые изменяют? Выяснилось, что изменщиков можно отличить по определенным типичным чертам лица
- 30.10.2024 09:01
Введено спрощений алгоритм переведення військових Новий алгоритм спрощує процедуру переведення військовослужбовців
- 29.10.2024 16:37
Огляд основних воєнних дій в Україні з 21 по 27 жовтня Союзники та партнери підтримують Україну
- 29.10.2024 09:25
Психосоматика рака: как влияют эмоциональные состояния на развитие онкологии Психосоматика рака: как эмоциональные состояния влияют на развитие
- 28.10.2024 14:42
Фіцо прогнозує затяжний конфлікт в Україні під час перемоги Харріс Конфлікт в Україні може набути затяжного характеру, якщо...
- 28.10.2024 14:27

Всі новини