В Чернівцях запрацював Муніципальний контакт-центр
- 22.09.2015 09:27Міський голова Олексій Каспрук презентував Муніципальний Контакт-центр, який відтепер цілодобово працює у Чернівцях. Мета Контакт-центру – забезпечити оперативне реагування на звернення чернівчан усіх міських служб, комунальних підприємств та посадовців.
Оператори Контакт-центру цілодобово перебувають на зв’язку з чернівчанами за номерами 15-80 ( для стаціонарних телефонів) та 588-888 (усіх телефонних операторів).
За цими номерами Контакт–центр приймає звернення з питань:
аварійних відключень та виникнення аварійних ситуацій
усіх питань житлово-комунального господарства і благоустрою (водо- теплопостачання, інші інженерні комунікації, ліфти, зовнішнє освітлення, збір побутових відходів, послуги з утримання прибудинкової території)
охорони здоров’я
освіти
соціального захисту
громадського транспорту.
Муніципальний Контакт–центр також цілодобово проводить психологічне та інформаційне консультування громадян, які потребують такої допомоги.
Всі звернення чернівчан до Контакт-центру реєструються в електронній базі даних, дзвінки записуються.
Оператор Контакт-центру приймає заявку (звернення), передає її для виконання відповідній міській службі чи підприємству, контролює стан її виконання та обов’язково повідомляє заявнику про виконання його звернення.
При потребі оператор забезпечує переадресацію (направлення) заявника до інших фахівців та служб, організацій та установ, які є компетентними у даній проблемі та більш кваліфіковано можуть задовольнити запит. Оператор особисто контролює, щоб такий контакт відбувся і заявник оперативно отримав відповідь.
Програму, яка об’єднує Муніципальний Контакт–центр з усіма диспетчерським службами міста та дозволяє відстежувати в он-лайн режимі стан виконання звернень чернівчан, розробила місцева компанія Лангейт. Програма дозволяє міському голові в он-лайн режимі здійснювати контроль за роботою усіх міських служб над виконанням звернень чернівчан, які надійшли на адресу Контакт-центру.
Муніципальний Контакт–центр працює також із програмою електронних звернень громадян «Відкрите місто», яка вже здобула довіру чернівчан.
Моніторинг виконання звернень, які надійшли на телефон Контакт-центру, здійснюється щоденно, його дані аналізуються і за результатами цього аналізу приймаються управлінські рішення для упередження аварійних ситуацій в міському господарстві.
«Створення Муніципального контакт-центру – це один із кроків для надання чернівчанам якісних послуг. Він є однієї зі складових функціонування ефективної системи управління містом. Роботу Контакт-центру постійно удосконалюватимуть. Ця сучасна система значно поліпшить комунікацію мешканців з владою і дозволить чернівчанам більш оперативно вирішувати проблемні питання»,- зазначив міський голова Олексій Каспрук. Він закликав чернівчан активніше користуватися послугами Контакт-центру, робити свої пропозиції та зауваження щодо організації його роботи.
Звертайтеся до Муніципального Контакт-центру за телефонами 15-80 (для стаціонарних телефонів) та (0372) 588-888 (усіх телефонних операторів).
Коментарі (0)
Другие новости:
- 21.11.2024 14:56
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25