Порядок формування Реєстру волонтерів
- 05.12.2014 15:11Державна податкова інспекція у м. Чернівцях щиро вітає людей із великим серцем з Міжнародним Днем волонтера та повідомляє, що Міністерство фінансів України наказом від 30 жовтня 2014 року № 1089 затвердило Порядок формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції.
Порядком встановлено, що волонтер АТО – фізична особа - благодійник, яка досягла вісімнадцятирічного віку, провадить волонтерську діяльність на добровільній та безоплатній основі, внесена до Реєстру волонтерів антитерористичної операції та надає благодійну допомогу на користь окремих категорій платників податку, що є учасниками бойових дій або масових акцій громадського протесту, які відбулися в Україні після 21 листопада 2013 року.
Реєстр волонтерів антитерористичної операції – база даних, яка містить інформацію про волонтерів АТО та ведеться Державною фіскальною службою України. Облік волонтерів АТО як платників податків здійснюється за місцем проживання. У разі зміни волонтером АТО місця проживання змінюється основне місце обліку.
Орган Державної фіскальної служби приймає заяву, включає фізичну особу - благодійника до Реєстру, вносить зміни щодо нього або виключає волонтера АТО з Реєстру.
Для включення до Реєстру фізична особа - благодійник подає до органу ДФС Заяву про включення / внесення змін до Реєстру волонтерів антитерористичної операції за формою №1-РВ з позначкою "Включення до реєстру" та паспортний документ, що посвідчує особу. Іноземці та особи без громадянства додатково пред'являють документ, що підтверджує законність їхнього перебування на території України.
У заяві зазначається дата початку здійснення діяльності як волонтера АТО, яка не може бути раніше 21 листопада 2013 року. Якщо рахунки, що призначені для здійснення благодійної діяльності, були відкриті на ім'я фізичної особи - благодійника після 21 листопада 2013 року, то дата початку здійснення діяльності як волонтера АТО не може бути раніше дати відкриття рахунка із найменшою датою.
Крім того, фізична особа - благодійник разом із заявою подає:
- оригінал та копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, або сторінки паспорта, до якої внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків, або сторінки паспорта, до якої внесена відмітка про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
- довідки (довідку) про відкриття/закриття рахунка фізичною особою за формою №4-РВ (додаток 4), що призначений для здійснення благодійної діяльності (крім рахунків, що були закриті до 21 листопада 2013 року).
У разі відсутності підстав для повернення документів на доопрацювання орган ДФС зобов'язаний протягом одного робочого дня з дня отримання заяви включити таку фізичну особу - благодійника до Реєстру.
Датою включення фізичної особи - благодійника до Реєстру є дата внесення відповідного запису до Реєстру.
Інформаційно – комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях
Коментарі (0)
Другие новости:
- 21.11.2024 14:56
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25