Соціальний проект «Мобільний Інтернет від МТС в школи» отримав бронзову нагороду Київського Міжнародного Фестивалю Реклами
- 03.06.2009 10:45Як повідомили "Платиновій Буковині" у прес службі оператора мобільного зв'язку МТС-Україна, соціальний проект «Мобільний Інтернет від МТС в школи» отримав бронзову нагороду на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами (КМФР) в номінації «PR-кампанії».
Національна програма «Мобільний Інтернет від МТС в школи» – це спільний проект Оператора зв’язку МТС-Україна, Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту України та Міністерства освіти і науки України. Основна його мета – надати дітям ширші можливості в навчанні та здобуванні якісної сучасної освіти.
В рамках програми МТС-Україна надає широкосмуговий швидкісний доступ в Інтернет на базі послуги «МТС Коннект 3G» дитячим учбовим закладам – притулкам для дітей, інтернатам, дитячим будинкам і загальноосвітнім школам, – які знаходяться в містах, передмістях та сільських районах. Сьогодні в проекті вже беруть участь 42 учбових заклади Дніпропетровська, Кривого Рогу, Чернівців, Харкова, Львова, Одеси, Сімферополя, Севастополя, Херсона та Києва.
Перевага технології CDMA, яка використана в проекті «Мобільний Інтернет від МТС в школи», дозволяє забезпечити доступ до Всесвітньої Мережі навіть в тих місцевостях і районах, де дротяний доступ в Інтернет забезпечити складно або неможливо. До того ж мобільне підключення значно скорочує витрати на отримання веб-доступу при порівнянній з дротяним Інтернетом якості і швидкості передачі даних.
Сучасні технології і доступ до Всесвітньої Мережі стануть корисними і для викладачів. Наприклад, за допомогою мобільного доступу викладачі зможуть використовувати на заняттях інформацію з Інтернету, веб-трансляції, обмінюватися методичною інформацією і проводити он-лайн уроки за участю фахівців з інших регіонів, а в перспективі – розвивати формат електронного підручника, електронного щоденника та ін.
В ході проекту мобільним широкосмуговим швидкісним Інтернетом на базі технології CDMA планується забезпечити 100 дитячих установ і надалі розповсюдити цей досвід на всю територію України. Широка географія проекту вимагає складної логістики і чіткої організації. Реалізовувати проект допомагає рекламна агенція «МЕХ», яке і представило проект на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами у номінації «PR-кампанії».
«Хочу підкреслити, що ми не вкладаємо кошти в рекламу соціальних ініціатив нашої компанії. Всі ресурси направлені тільки на реалізацію самого проекту. Найважливіше для нас, щоб проект був корисний людям. Це один з основних принципів соціальної діяльності МТС. В світлі цього для нас особливо важлива оцінка професійного співтовариства, яка підтверджує ефективність нашого підходу до роботи», – відзначила Вікторія Рубан, начальник відділу зв'язків з громадськістю МТС-Україна.
Соціальні проекти, що проводяться за ініціативою МТС-Україна, є частиною комплексної програми оператора з корпоративної соціальної відповідальності (КСО). Основний напрямок програми КСО МТС-Україна – застосування сучасних телекомунікаційних технологій і послуг для підтримки і розвитку сфери освіти, охорони здоров'я, культури та популяризації сімейних цінностей.
Нагадаємо, що в 10-му ювілейному фестивалі КМФР оцінювалися 1468 проектів, які були представлені 381 учасником з 15 країн Європи та Азії. Конкурсанти змагалися в 14-ти номінаціях. У номінації «PR-проекти» було представлено 23 роботи. Бронзова премія присуджена проекту компанії МТС-Україна «Мобільний Інтернет від МТС в школи».
Коментарі (0)
Другие новости:
- 24.12.2024 11:21
- 24.12.2024 11:08
- 19.12.2024 11:12
- 18.12.2024 19:03
- 16.12.2024 13:12
- 13.12.2024 15:47
- 11.12.2024 16:56