У друкованої реклами "Репортерів без кордонів" з'явився голос
- 28.04.2011 12:26Некомерційна організація "Репортери без кордонів" запустила нову рекламну кампанію, присвячену свободі слова. За допомогою сучасних технологій організація змусила надрукованих світових лідерів заговорити про свободу слова в їх країнах голосами журналістів, пише портал AdWeek.
"Репортери без кордонів" використовували для створення реклами можливості сучасних телефонів. Щоб почути викриває мова, досить сканувати штрих-код на рекламному оголошенні і докласти смартфон до рота політика. Кампанія складається з принтів з портретами трьох лідерів - Володимира Путіна, Муаммара Каддафі і Махмуда Ахмадінеджада. Кожен знімок підписаний слоганом "Тому що деякі роти ніколи не скажуть правду" (Because there are mouths that will never speak the truth).
Кампанія пройде в пресі і на офіційному сайті "Репортерів без кордонів".
"Репортери без кордонів" - міжнародна некомерційна організація, яка виступає за свободу слова у всьому світі. Кожен рік "Репортери без кордонів" складають загальносвітової рейтинг свободи журналістики. У 2010 році Росія опинилася на 140 місці з 178 можливих.
Because there are mouths that will never speak the truth - третя рекламна кампанія в пресі за останній місяць, створена з використанням технології мобільних штрих-кодів. Першою стала Volkswagen: компанія використовувала код для "тест-драйву" нової моделі. Пізніше той же прийом повторила Mercedes.
Так званий QR-індекс (Quick Response) являє собою чорно-білий чотирикутник на квадратної майданчику, вважати дані з якого можна за допомогою камери мобільного телефону. Встановивши програму-розпізнавання, абонент може вмить заносити в свій телефон текстову інформацію, додавати контакти в адресну книгу, переходити по web-посиланнями, відправляти SMS-повідомлення і так далі.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25
- 28.10.2024 15:00