Затверджений Урядом проект Повітряного кодексу буде розглянуто Верховною Радою

- 03.09.2010 14:16
Затверджений Урядом проект Повітряного кодексу буде розглянуто Верховною Радою

Найближчим часом затверджений Урядом новий проект Повітряного кодексу України буде розглянуто Верховною Радою України

Кабінет Міністрів України затвердив новий проект Повітряного кодексу України, який було розроблено та ретельно відпрацьовано фахівцями Державіаадміністрації Мінтрансзв’язку та погоджено з усіма зацікавленими міністерствами, відомствами, авіаційними підприємствами та громадськими організаціями.
«Документ було затверджено Урядом без внесення будь-яких поправок і ми сподіваємося, що найближчим часом Верховна Рада розгляне його у першому читанні» - зазначив Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко.
Відповідно до проекту закону, підтриманого Урядом, для здійснення повноцінного державного регулювання цивільної авіації керівник урядового органу з питань цивільної авіації є незалежним у прийнятті рішень, що стосуються питань забезпечення безпеки авіації. Розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними українськими та іноземними повітряними суднами і порушення порядку використання повітряного простору України покладаються на Національну комісію (яку буде створено в найближчий час) з розслідування авіаційних подій, положення про яку затверджується Кабінетом Міністрів України.
Законодавчо закріплюється розподіл на державну та цивільну авіацію, чого немає у нині діючому Повітряному кодексі. До цивільної авіації належать комерційна авіація (перевезення пасажирів та вантажів), виконання авіаційних робіт та авіація загального призначення – так звана «мала авіація», яка використовується з приватною метою та регулюється спрощеними правилами та вимогами.
Що стосується відповідальності за порушення безпеки авіації та використання повітряного простору, то новий проект передбачає систему застосування гнучких штрафів на фізичних (максимально − до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян) та юридичних осіб (максимально − до восьми тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян), зокрема, і для «малої авіації», а також розподіл правопорушень на категорії за ступенем впливу на безпеку польотів.
Розроблено і низку положень, які сприятимуть розвитку вітчизняних аеропортів. Визначені умови допуску до експлуатації аеродромів та аеропортів та вирішено питання щодо земель аеродромів/аеропортів та управління їх майном. Крім того, податок на землі аеропортів, у випадку прийняття проекту закону, буде зменшено з 5% до 0,02%. Тобто землі аеропортів прирівнюються до земель залізничного транспорту.
Варто зазначити, що на нову редакцію Повітряного кодексу України чекають не лише вітчизняні авіатори, але і європейські та міжнародні авіаційні організації. Так під час останньої зустрічі керівництва Державіаадміністрації з Послом Єврокомісії європейські фахівці зауважили, що оновлення цього документу стане вагомим кроком на шляху адаптації Українського законодавства до європейського та міжнародного

Довідка
Нагадуємо, що 9 квітня 2010 року Урядовий комітет не підтримав проект Повітряного кодексу, зареєстрованого у Верховній Раді під номером 6078 (ініціатори народні депутати України Шиянов, Воротнюк).
На засіданні цього ж комітету Міністерству транспорту й зв'язки України дали завдання подати на розгляд Кабінету Міністрів новий проект Повітряного кодексу.
Наприкінці травня цього року Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко підписав проект Повітряного кодексу, відпрацьований спеціалістами Мінтрансзв’язку та Державіаадміністрації. 31 травня 2010 року зазначений проект було розіслано до усіх зацікавлених міністерства та відомств на погодження і вже 25 червня схвалено на Урядовому комітеті.
Новий Повітряний кодекс допоможе гармонізувати законодавство в сфері цивільної авіації України зі стандартами й вимогами Міжнародної організації цивільної авіації (ІСАО), Європейської конференції цивільної авіації (ЕСАС), Європейської організації по безпеці аеронавігації (ЕВРОКОНТРОЛЬ), а також урахувати зміни в нормах українського законодавства, які відбулися в період після твердження Повітряного кодексу в 1993 році.


Ключові слова: повітряний кодекс

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Операція Павутина: як СБУ вивела з ладу стратегічну авіацію РФ У ніч на 1 червня дрони з фур одночасно
- 02.06.2025 11:02
У Кам’янці-Подільському натовп заблокував авто ТЦК У Хмельницькій області стався резонансний інцидент: близько 100 осіб
- 30.05.2025 11:32
Психологічні та фізіологічні аспекти високої схильності до ризику У ході різних досліджень було виявлено, що більш високу схильність до ризику виявляють особи агресивні, які
- 27.05.2025 16:22
Приклади відповідності КВЕДів ФОП/ТОВ до кодів ДК 021:2015 Питання: як відповідають КВЕДи ФОП КВЕДи ТОВ до кодів ДК 021:2015 ?
- 26.05.2025 11:17
Что влияет на цены рынка криптовалют и от чего зависит цена Монеро? Что такое Monero и в чем ее особенность?
- 22.05.2025 13:48
Як отримати прописку в житлі без власника в Україні Як прописатися в житлі без згоди власника в Україні
- 22.05.2025 13:12
Фахівець з кібербезпеки Євген Шевцов пояснив, як не стати жертвою шахраїв у месенджерах Одна з найчастіших схем, які використовують шахраї вже дуже давно
- 22.05.2025 12:41
Який КВЕД ФОП підходить для ДК 021:2015 72420000-0 Який КВЕД для ДК 021:2015: 44330000-2, Який КВЕД ФОП для ДК 021:2015 72420000-0
- 22.05.2025 12:28
Опунція: чим корисна і кому не можна Симпатичний кактус, що складається з «коржиків» - це
- 20.05.2025 12:14

Всі новини